Denise mitt hjärta

ja igår var det mycket skönt att få träffa denise igen vi pratade om allt mellan himmel å gjord hon är verkligen en trogen vän! de va så skönt att entligen få berätta för någon hur man kände Älskar dig denise!



Aja imorgon är det änu en dag i mitt häktiska liv ska till röda korset imorgonoch gå träna med mina proteser det är jäätte kul för javill verkligen köra ner min rullstol för et stup och aldrig mer se den men men det får vel ta den tid det  tar och det har gått jättä fort framåt på bara 3 veckor går ja helt själv fast me kryckor ja bara flyger fram det är kul me framsteg i min långa resa, sen ska ja träna lite med armproteserna också men det är inte lika kul roligare attgå för det är mitt första mål attkunna gå!:)

jaja det var allt för mig idag skriver mer imorgon bye bye / Alice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback