night

Hellu hellu.

nu sitter man här igen å ska försöka komma på något att skriva .

De här har varit en bra dag lovely sara är tillbax från semestern skönt =) vi har varit i stallet tagit en tur i skogen mefd moritz mysigt!
Nu är sandrsa här å vi har bara pratat hästar hästar hästar , funderar nämligen på att köpa en ny ska till skövde på måndag och kolla på ett quarter sto vill verkligen ha den damen såå fin!
Nej men den här dagen har varit bra inte gjort så mkt , men imorn blire PLUGGA fyfan säger ja, men ja måste .

Föresten jag har fått min blonda peruk nu , den va skitfin + mitt puder nu väntar jag bara på mina 31 st NYX ögonskugor ska bli kul å se va det är =)

Nej nu ska jag nog kolla tv och sen sova =)

Bye everybody.


Lägger upp en bild på kobbe min lilla vovve dock bara 9 veckor på bilden =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

PLUGGA! fy vad tråkigt ;) .. måste få testa peruken snart haha ;) / love you, camilla!

2008-08-22 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback