=)

Idag gick jag upp vid 8 åkte till stallet runt 9 fixa och greja höll på i hundra år och försökte få ner en spånbal men till slut så fick vi ner den hade frusit fast längst upp på en pall störigt! Men vi stalltjejer är inte så rädda att ta i.
Jaja sen åkte vi hem gjorde lite tryffel! Sen värmde vi glöggen och skärde upp bullar och väntade på att camilla skulle komma. Vi hade trevligt som vanligt byte lite julklappar.









Lite örhängen och ett schlager spel! Jätte fint!
Tack Camilla och Johan på ett hörn ;)


Nej väntar på mamma och pappa så blir det en Skinkmacka, gott!

Kommentarer
Postat av: pillis

haha jag ser uttråkad ut ;) .. men det är jag ju såklart inte! aja, varsegod mitt hjärta! / Mig.. Varsegod alice / johan ;) .. vi hörs imorgonbitti som vanligt :) <3

2008-12-23 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback