musica.

Reggae music rakt in i själen, fyfan jag älskar den musiken så fruktansvärt mycke! Så många minnen helt sjukt den skönaste musiken den är så stark på något sätt, gillar man inte reggae är det ju något alvarligt fel på en.
En dag ska jag stå på jamaica med en drink vid solnedgången på en strand + live musik det är verkligen en dröm och den ska uppfyllas, Shit fatta grymt,.
Varje gång jag kollar på en konsert med Bob Marley jag blir helt hypnotised, jag skulle kunna sitta i evigheter och bara glo det är helt magiskt. Eller se vilken artist som hälst det går inte att beskriva det måste upplevas.
Aja jag är helt såld på den musiken och det kommer jag alltid vara.
Fyfan det går inte att beskriva .


Min Gud och min kung. Han är och kommer alltid förbli en legend.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback