sovdags kanske?

Hej hej!

Idag har vsrt en lugn dag som örjade med att jag kände mig deppig , så jag gick in på hm.com oc beställde lite kläder då kändes det lite bättre :)

Sen drog vi iväg till stallet red inte idag utan bara borstade å gossade med mn lila kaka =) sen kom moster veronica å henns kille daniel å dotter wilma , det var trevligt dom kolla på mn pärla sen fikade vi det  var riktigt mysigt=)
Sen hem, gjorde köttfärsås och makaroner 7 points viktigt ;) det var gott .

Sen nu har jag anmält kobben till 2 uttställningar ska bli kul kul, hoppas det går bra =)

Nej man får väl gå och sova snart kanske så man orkar upp till skolan , å sen ett ridpass på eftermiddagen kulkul=)


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback