nu.

Camilla gick nyss hon skulle jobba så det var julite tråkigt hade vart kul om hon stanna lite längre var ju ett tag sen!
Jag hämtade posten för ett tag sen då hade jag fått ett kort från någon jag inte ens vet vem de e som skrev att reportaget var jätte bra osv. hmm spännande! Aja nu ska jag göra spanska kötbullar med choritzo i undra hur det smakar men det borde bli bra för hemma gjorda kötbullar är ju skitgott och med lite choritzo i borde det bli ännu godare eftersom det ochkså är jättegott aja vi får se!
Sen till stallet för min fina tjej ska få pedikyr typ eller ja hovslagarn kommer!

Bye

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Alice!

Mina föräldrar berättade om din artikel i UNT. Jag tycker att du verkar ha en vädligt stark drivkraft i livet och det är få som är så positiva som du. Läs min blogg, skrev lite kort om artikeln & dig häromdagen. Du har blivit lite av min idol :)

Vänliga hälsningar Linnea

2009-04-29 @ 22:39:40
URL: http://maaagiskt.blogg.se/
Postat av: camilla

tycker också det var tråkigt :(

har ju saknat dig jättemycket! men vi får ses snart en hel dag & natt :D love you!

2009-04-29 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback