ute.

Idag har jag grejat med rabaterna gett dom extra näring och shit det är sånt man måste göra när man har en trädgård jag tycker om blommor det är fint men dom kan gärna plantera och sköta sig själv.Sen har jag inte gjort mycklet alls legat i soffanoch glott på videoband från när jag tävla när jag var liten typ 9 år var jag och satt där och dundrade runt på hoppbanorna med lilla kalle en jätte fin B-ponny en Dartmoor . Ja det ska väl börjas i tid.
Sen har vi vart i stallet badat Cocky hon var jätte snäll stog helt stil hela badningen till skillnad från Moritz som man fick jaga med vattenslangen.;)
Har precis vart ute med hundarna och ja ja har faktiskt vart det ska väl sova snart, imorn kommer Camilla också¨vi ska käka Cupido sallad gott det var länge sen nu. Sen ska jag förbereda inför sista april=)

Nej Sov gott ciao!



Kobbsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback