dusch

Hej gott folk!
Jag är själv idag ganska skönt på sätt och vis man kan ta allt i sin egen takt slippa anpassa sig efter någon annan man kan bara tänka på sig själv.
Jag gick upp vid ca halv 9 åt lite frukost sen tänkte jag ja måste duscha jag testade lite olika metoder men tillslut kom jag på ner på golvet hoppade runt på rumpan i halva lägenheten sen in i duschen gick hur bra som helst är lite imponerad av mig själv ! tog dock 1och ben halv timme men det var det värt, tänk alla människor tar det som en självklarhet att hoppa in och ta en varm dusch på morgonen. ordet snabbdusch existerar inte längre en dusch för mig är ett helt projekt, jag måste helt enkerlt titta mig runt på väggar , hyllor överallt för att tänka ut vad jag kan ta användning för . Som tex nu jag tappade hudkrämsburken på golvet då fick jag fundera ett tag hmm hur får jag upp den och efter någon minut så hade jag fått upp den, medans andra skulle bara böja sig ner att ta upp den .
Så alla människor var glada åt det ni har för en dag kanske ni lever på helt andra vilkor, så som livet vart fdör mig förändrades på en natt!

Men nu är sdet väl kanske dax för lunch ska försöka ta mig in i frysen få tag på lite filodegspaj, kycklingspett och köttfärsbiffar och det kommer väl ochkså ta mig sådär ca en timme, så vi höres sen så får vi se om jag lyckats f i mig någon mat!

Bye.

Ps. Jag ska skaffa ett badkar med dörr. ds









Cool




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback