Fel att spola ner en fisk i toan?

Ja Denise var ju här och fixade mitt akvarium då visades det att 3 av fiskarna dom hade typ buksot så det vara bara att hova upp dom och ner med dom i toan, GUD va taskig jag kände mig men Denise sa att dom dör av trycket i spolningen i toan, a okej tur det då hoppas nu bara att inte dom andra får det .

Och sen en sak till jag kan inte förstå varför man skalar en lök med en kniv det måste ju vara jätte klumpigt, eller är det många som skalar lök med kniv? Aja jag fattar inte va fan det är ju bara att riva av de och sen efter det så kan vissa  heller inte hacka den så då får man liksom vara någon jäkla lökskärarlärare också . vissa människor är skumma . och en sak till tänkte på de nu eftersom jag precis skrev de , jag har efter 20 år lärt mig att människa stavas med 2 n eller nu vart jag osäker men jag tror vdet , då har jag bara ty 200 ord till att lära sig , vi siktar på att jag kan dom vid 40 då efteresom det btog 20 att lära mig 1. Aja skitsamma.


Nu börjar iritationerna tas vid åh åh åh, nej men jag ska försöka hålla humöret uppe !

Nu börjar jag tveka dressyr`? eller western? jag vet att dressyren kan ta mig längre till och med kanske till paralympics fatts coolt! aja jag  vet inte men jag lär komma på det snart!

Nej nu ska jag göra någonting , hörs sen bye.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback