fråga?

Hej hallå nu är man vid liv igen, nej men det var sjukt skönt att sova ut....men fortfarande letar jag efter livslust.


Jaja nu har jag 2 frågor.


Tänk dig du har vart ut på krogen tex. och du vaknar upp nästa dag tänker vad hände igår egentligen och märker shit det ligger någon bredvid mig du vänder dig om ...och antingen ligger Håkan Hellström där eller Markolio....vem skulle du välja låg där om du måste välja någon?


Markolio


Håkan






Sen vilka färger finns på skylten?---->



ByeBye


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej sötnos!



Jag skulle lugnt vilja vakna med Markoolio om jag måste välja mellan dem två!

2009-02-28 @ 18:46:03
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara
Postat av: bääästisen din!

alltså ingen av dom är väl speciellt heta om jag får säga så ;) men isåfall markoolio. sjunga lite "åååka pendeltåg, jag är en looser baby" .. äh, vi har trots allt mimat till hans låtar när vi var små.. och håkan har jag aldrig gillat ;)

2009-03-02 @ 20:56:59
Postat av: jag igen

juste färgerna.. vadå? är det inte gul, röd och svart? eller är det orange? :P

2009-03-02 @ 20:58:21
Postat av: Anonym

vilken skulle du helst vakna upp med då? :P

2009-03-05 @ 18:28:01
Postat av: alice

Markolio helt klart!!

2009-03-05 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback