glad igen.

Jag älskar verkligen dig och skulle vilja ge dig "mitt hjärta" i förklaring till vänskaps kärlek. Jag hoppas och tror att du känner & vet hur mycket du betyder för mig.. Vi har många roliga minnen ihop, som får mig att le varje gång jag tänker på dom.

Ibland kan det dröja innan vi ses, och det får mig att känna mig som en dålig vän.. Men tyvärr så blir det så när man går ur skolan. Tiden finns inte riktigt på samma sätt..
Du gör mig verklige glad, du får än att se vad lycka kan vara. Du har en personlighet som speglar tuffhet på ett bra sätt, styrkan att alltid stå på dig "en jävlar enamma själ i dig", du är riktigt söt till utseendet, du klär dig snyggt, du har sjukt snyggt tjockt hår, glad och du är en underbar vän! Jag tror många önskar att dom hade just dom här egenskaperna. Jag är istället den här människan som kan ha svårt att stå på mig ibland, jag fegar ut men jag börjar bli mycket bättre.. Jag hoppas & tror verkligen att vi kommer att skapa många roliga minnen i framtiden,  att vi alltid kommer att finnas där för varandra och alltid "måna" om vår vänskap till varandra.
Jag skulle kunna skriva hela dagarna om dig, men det låter ju nästan som att jga är "förälskad" i dig ju :p hehe.. Men huvudsaken är inte att jag berättar för alla hur mycket jag gillar dig utan att finnas där för dig som en vän ska göra.. <3

All kärlek till dig, love, peace & understanding..

Skrivet av underbara Lisa till mig, nu vart jag genast gladare och fick energi till att fortsätta kämpa.
Lisa är en av mina finaste vänner som betyder mycket för mig.
Jag älskar dig och hoppas vi alltid kommer vara vänner.
You are one of the best darling.


You And Me <3



Kommentarer
Postat av: Madde

Glad Alla Hjärtans dag sötnos!!



Kramar, Madde

2009-02-14 @ 11:51:58
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback