Hej.

Nytt Datum den 22/2 drar jag till Hedemora, Trevlig dag nu har vi väl kommit på hur jag ska köra bilen det blir en mini ratt att styra med på höger arm, sen gassar jag med vänstar blir nog bra sen kommer jag ha sjukt mkt finneser men bara för att jag är behov av dom , el döra, trycker på en knapp så startas bilen ja allt kommer vara eldrivet bara att trycka på en knapp!
Och det som är bra att jag kan köra både med och utan proteser då jag gasar och styr med armarna.
Shit nu är jag skit peppad på att åka dit och bara köra köra köra , längtar!

Jaja snart ska jag fixa lite mat, sen kolla lite på tv sen sova tidigt för imorn Så ska jag på sånglektion , ska bli superkul=)





Sara
En ängel


Kommentarer
Postat av: camilla

men alice... "gassar" ??? ETT s!!! :P ;) love you

2009-02-11 @ 20:18:14
Postat av: Alice

Haha sorry;)

2009-02-11 @ 20:21:53
URL: http://aliiicia.blogg.se/
Postat av: cc

haha du är så söt! OCH BÄST.

2009-02-13 @ 13:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback