kväller!

Jaha nu är det kväller igen och det är dax att sova är lite tröttare idag en igår skönt , för igår låg jag och glodde tv tills 4 på morgonen!
Imorn kommer denise hit och äter Lunch trevligt btror jag vet vad jag ska göra nånting med räkor och pasta mums!
Sen ska hon göra rent mitt akvarium det är jätte smutsigt + att mina fiskar ser lite hängiga ut.
Sen kanske man hinner iväg att panta burkar och handla lite mat skulle verkligen behövas!

Den här dagen vart ganska bra trots allt och jag lärde mig lite nya knep.
Och sen ringde mamma och bverättade en sak som gjorde mig väldigt rörd känns som en ära om det skulle bli så.

Nej sängen nu och titta lite tv innan man somnar!

God natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback