mat

Tänk att man alltid blir sugen på mat när man inte ska det, bara för att man har intalat sig själv för att nu ska jag inte äta skräp mat på ett bra tag jo då är det enda man tänker på en Mc feast  & Co liksom Why? orkar inte.
Snälla tvätt maskin bli klar jag vill sova....Tänk att man alltid ska komma på att man ska ha något på sig som är skitigt så måste man börja tvätta fast man egentligen bara vill lägg sig i sängen att sova, Drygt!


Love You? eller Älskar dig ? vilket låter bäst Love you tycker jag



Häromdagen när jag åkte bil först då förstog jag verkligen att jag blivit sviken av min bästa vän, det var första gången jag riktigt fattade det och det gjorde extremt ont i hjärtat och själen jag grät till och med några tårar för din skull...
det är konstigt hur livet kan förändras egentligen, men det är väl så det är.



Nej sova nu, Hedemora here we come ;)

Godnatt!







Kommentarer
Postat av: Sara

ahh! Vad kul att det blir Hedemora nu! Känns som nyss vi var där:) Bra jobba på som fasiken så du har körkortet tills jag kommer hem! Då kan du köraoch jag ligga och sova brevid;) Haha! Tack för det fina inlägget om mig! Jag har kommenterat det på min blogg! Puss

2009-02-10 @ 12:57:49
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback