Så.

Skulle egentligen sovit nlite idag men jag var för stressad för det.
Så i stallet har man varit, och nu har jag gjort 2 matlådor, En med räkor pasta lime och vitlök typ. Och sen en likadan fast jag bytte ut räkorna mot kyckling.

Sen imorn ska jag göra korvstroganoff och köttfärssås och sen ska jag ta med mig all mat till hedemora s slipper jag lagga mat där.

Så nu ska jag sminka mig lite, sen packa och sen hem till mamma & pappa och äta mat och kolla melodifestivalen. Sen hem och sova...Det är mycket nu.



 



Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer gå bra i Hedemora! :) Skönt när det händer något!

2009-02-21 @ 17:48:13
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: Madde

Lycka till imorgon nu och kör försiktigt upp till Hedemooooora! Det kommer bli kanon för dig att komma dit, ska bli så kul att höra hur det går för dig sen!



Kramar, Madde

2009-02-21 @ 20:36:00
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback