sen lunch

Vart en sen lunch , vart fast med madde i telen i typ 1 timme det var bara trevligt att prata av sig vi bestämde också att vi skulle ses på onsdag först ta en fika eller lunch kanske vad säger du madde? Sen iväg till stallet och pyssla lite ,Trevligt!

Ja och sen till lunchen ja Farfar kom ju hit med typ halva kvantum, Det var olika sorters bröd, olika sorters skinksa , ost , choklad kex, päron och sist men inte minst semlor så det vart en riktig panglunch med semla till efterrätt mums men nu mår jag lite illa så nu blir det nog ingen semla förns nästa år !

Och farfar är ute med hundarna i det soliga fina vädret  jag hade också velat tagit på mig skorna och knasllat iväg som ingenting men det går inte före mina ben bär mig inte så långt, va tänck dig va underbart att bara ta en lång promenad, eller varför inte kunna ta en jogging tur, eller bara känna hur mjukt och skönt gräset är under fötternsa en fin sommar dag ... nej nej inte för mig då mina riktiga fötter har gått i pension för länge sen ... att känna gräset under fötterna en fin sommar dag är bara ett minne...men som vi sa dert finns vissa som har det värre man får tänka så!

Nej kolla lite på tv kanske.


Hejhej!




"Barfota utan strumpor och skor,
ska jag vandra med dej,
ut till sommarn där vindarna bor,
till ros och förgätmigej
."


Kommentarer
Postat av: Liisa

Sen ska du träffa mig (A) etfer allt annat myys.. <3 pusss!

2009-02-02 @ 19:12:25
Postat av: Madde

Hallå tjejen!



Ja men en lunch vore väl toppenmysigt! Det röstar vi för! :-)



Kramiz

2009-02-02 @ 20:42:38
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback