Stolt.

Nu mär jag hemma igen och mötet gick mycket bra , till en början kände jag mig lite illa bemöt ingen kollade på mig när dom pratade utan bara på den andra tjejen och så då vart jag lite besviken som om jag redan var bortvald. Men sen så när Alexandra fick ordet å, då kunde ingen få stop på mig jag bablade om allt mellan himmel och jord mina tankar, funderingar att alla  människor ska ha samma möjligheter oavset om man saknar ett ben, arm eller om man inte kan gå över huvud vtaget. Ja jag tror nog att jag pratade mest av alla endå tillslut. Jag var mig själv gammla vanliga Alice som säger vad hon tycker och inte ger upp i första taget så jag är extremt nöjd och stolt över mig själv. Jag är den jag är och så är det.

Nu sitter jag och väntar på mamma ska berätta allt för henne.

Sen ikväll ska eva och jag åka till stallet och greja med Cocky prova alla nya grejer, Eva är så otroligt bra med hästar och det gillar jag skarpt!

Nej vi hörs sen bye bye!





Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är så otroligt stolt över dig.. Och jag förstår att du är det, DET SKA DU VARA! Jag saknar dig lilla vän <3 måste ju passa på att ses innan du åker..

2009-02-19 @ 12:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback