20 år!

Nästas söndag fyller jag 20 fatta det är helt sjukt! Jag minns när jocke och jag sa shit snart är vi 18 och då var vi 15 ! Ja tiden går verkligen fort!
Men på lördag smäller det iaf det blir fest med mat från kingstreet för 30 pers förhoppningsvis och en massa dricka kommer bli super!
Känns lite surt att behöva be nåon köpa dricka när man dagen efter kan gå själv och köpa hehe men så är det!
Det ska bli grillbuffe med en massa läckerheter ska bli supergott!
Hoppas vi alla får plats bara.

Nej nu ska jag glida tillbaks till tv:n och glo!

Bye!


Där var man ca 15/16 ung och dum hehe!






Nu är man 19 om en vecka 20 har flyttat hemifrån ska snart ta körkort, starta eget företag och bli miljonär hehe!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej! Ja nu har du bloggat minsann:) kan du tänka, 20 år och allt! Haha! Känns det bra? Kul att du kommer igång med körkoret!! Hur har det gått med teorin? P&K

2009-01-04 @ 22:20:17
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: camilla

<3

2009-01-05 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback