fyfyfy!

Jag mår inge bra alls ! Jag orkar inte mer orkar inte ha nya jävla assistenteer springa här jämt jag orkar inte! Jag orkar int med något...Vad är meningen med livet egentlgen? Varför ska man leva när allt bara är skit!

Jag hatar allt och är jävligt less på många mäniskor!
Jag vill bara lägga mig ner och drömma mig bort och typ aldrig mer vakna ... Samtidigt som jag är otroligt extremt rädd för döden....jag är så rädd. Vad händer imorn? ingen vet det skrämmer mig något otroligt!
Jsag kan ligga och tänka på hur jag ska ha min begravning jag har sagt till mamma att " No women no cry" med bob marley ska spelas men varför sägeer jag det ! Jasg vet inte ? jag är rädd...jag kan ligga och tänka på vilken låt jag skulle sjunga på min bästa väns begravning och när jag tänker så blir jag rädd på att något ska hända.. Men jag tror jag är rädd, eftersom för mig är det bevisat att varje dag kan vara den sista....
Jaja jag orkar inte leva för tillfället...för jag är så less på allt !

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback