hej huj!

Nu är det en ny dag igen, och jag sitter här och dricker grönt te och hoppas på att bli av med förkylningen!
Aså en sak förstår inte jag måste folk stå och glo på mig  när jag snyter mig hur mysigt är det egentligen aja men ganska ireterande!
Hur ser man ut i håret idag då som en trumpet kanske nej men ganska ireterande med mäniskor som inte har känsla för hår!
Men det är ganska konstigt för det är liksom en kvinlig grej på någe vis, tjejer ska kunna hår så är det bara !
Men vissa är ju mer intereserade en andra! Aså emelie och jag vi kan liksom sitta och diskutera hår och olika makeuper i timmar åh älskar det! Fattar inte hur man inte kan vara intreserad typ det roligaste som finns!
Det är så roligt när man ska på fest för då får man verkligen  tänka efter och klura och då är det kul med emelie här eftersom då kan vi spåna tillsammans! Tur attjag har emelie min hårsstylist/makeupartist! hihi!

Nej nu ska jag Äta vitlöksbröd! ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback