hejåhå.

Shit vilken rolig kväll först musical sen käkade vi på ett ställe som sedan vart nattklubb jätte roligt dansa hela natten och en massa drinkar och tequila vart det! Sen träffade vi Linus jättegullig kille stog ute och pratade minst en timme! Sen vid 3 drog vi hem till Linus i Sundbyberg det var jätte trevligt, shit vilken killa aså vadå dröm killen han var så otroligt gullig han fixa vatten med isbitar och citron å vin å ba ahh vilken mysig kille svårt att förklara han slår nog till och med jocke i gullighet hehe! Men kvällen sluta med att jag hade en deckad Linus på höger sida och Johann på vänster och Eva låg i sängen och då kändes det som att det va dax att åka hem, kom väl hem runt 08.00 så nu har jag sovit hrla dagen typ fyfan va jag mår dåligt, men har äntligen fått i mig lite att äta så nu mår jag lite bättre. Ja nej men en sjukt rolig kväll det måste vi göra oftare Johanna.
Och föresten Linus tyckte jag sjöng jätte fint, han ba vände sig om i bilen ba vem äre sm sjunger så fint heher söt!
Den första som verkligen säger det till mig var kul!


Funkar inte med bilder just nu men det kommer Bye.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback