jaha

vad gör man när livet tar en helt ny vändning?
vad gör man när man bara vill kasta in handduken och försvinna?
Vad äre för något som gör livet värt att leva ?
vad lever man för?
varför lever man ?

Många tankar i mit huvud och dagens gråt har redan vart.
Jag har börjat med något konstigt jag gråter under dagen någon gång varje dag , varför gör jag det jo för att jag vet inte vart jag ska ta vägen jag har ständigt ont i hjärtat i själen hela mig själv jag har tappat lusten att överhuvudtaget leva. jag har lust att bara säga upp mig från livet.
vill bara försvinna och hoppas på att jag ska vara glad när jag kommer tillbaks.
Jag ser överhuvudtaget ingen mening med varför man ska leva.
Jag orkar helt enkelt inte längre .

bye.

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är såååå otroligt hemskt att höra hur du känner just nu.. det finns så mycket jag skulle vilja fråga om ja kan hjälpa dig med.. eller bara finnas där..

Samtidigt vet jag att det kanske inte är vad vi andra gör för dig som det handlar om.. utan mer hur du känner för dig själv och ditt liv..

Det gör mig så ledsen att du har fått vara med om det du har varit med om.. och att det har blivit som det har blivit..

Du är en sån fin människa..! Och det är så synd att du ska behöva må såhär..

Jag hoppas att solen en dag kommer att lysa över ditt liv.. och att allt kommer kunna kännas bättre.. Men jag förstår om du inte känner att du orkar.. det kan ingen begära av dig..

Jag hoppas bara att du säger till om det finns något jag kan göra för dig.. Jag sänder tusen stora kramar till finaste Alexandra!

Kram, Madde

2009-01-28 @ 18:12:00
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback