morgon

Kl är halv 9 och jag är redan ireterad ! Åhh orkar inte med sånna dagar jag känner redan att jag är pissed off när jag vaknar!
Och sen den ständiga frågan vad ska man äta till frukost, jag hatar att äta en torr gamal macka med en skiva ost på är så otroligt tråkigt!
Om jag fick välja skulle jag äta bacon & scrambled eggs till frukost varje dag och färskpressad apelsinjuice , mern det skulle ju inte gå då skulle man ju rulla fram efter ett tag!
Jag e nämligen uppe tidigt för kingstreet ska ringa om maten på förmiddagen hoppas dom kan vill verkligen ha grillbuffen!
Sen ska vi väl åka till stallet och fixa !
Sen blir det att fixa ordning sig och åka till mormor på middag ska bli trevligt men framför allt gott! Älskar att bli bortbjuden på mat!

Aja bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback