romantisk komedi!

Hellu!
Blev inge mormor kände att det var bättre att hålla mig hemma och försöka bli frisk!
Men mamma skulle ta med sig lite mat därifrån och det tackar man ju inte nej till!
Var till apoteket och köpte lite förskylnings grejer så man kanske blir bättre!
Sen ska jag försöka dricka en massa grönt te ska tydligen vara bra, det dåliga är bara att det smackar skit!
Nu är eva och hyr film hoppas det blir en romantisk komedi min favorit! jAG bara älskar mysiga kärleks filmer!
Sen imorn får vi se om det blir sthlm beroende på hur jag mår! Skulle verkligen behöva åka dit , då jag behöver ett nytt läkarintyg för jag måste söka om handikapsparkeringstillståndet, och det går ut på fredag så det är lite brådis!
Nej nu ska ja bara vänta på eva så blir det romantisk komedi , yees!!=)

ByeBye.


Lill Kobbis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback