Söndag.

Idag är det söndag då, jag vaknade av att mamma ringde och berättade att jag eventuelt kanske ska få en praktikplats kul!
Detta var 11.30 så nu har man vart uppe ett tag käkat lite frukost och pratat lite med Carro.
Ska väl dra till stallet snart och Fixa med Cocky , sen måste jag skynda mig hem för farfar ska komma hit med en bur som man fåpngar råttor i, för jag skrev ju att min rullstol var paj det visa sig att det var råttor som käkat på kablarna så nu måste jag fånga dom på någe vis . men inte fan tänkere jag klämma ihjäl någon råtta i en fälla aldrig dom är också djur även om dom förstör , så det får bli en bur så när jag fångat någon så åker jag och släpper ut den i skogen.

Sen skulle jag behöva städa får se om det hinns med + att jag ska träna !


Men vi hörs sen . Bye.








Cocky



Cocky




Kobben


Kobben




Björne



Björne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback