tjingtjong!

Hellu everybody! Idag har jag fixat ochg trixat lite men mer blir det imorn! Ringde och fick en ny tid på arbetsförmedlingen på tisdg, då ska vi prata om någon praktikplats som senare ävenkanske kan bli ett jobb! Sen var vi i stallet och fixa idag igen idag gick det mycket bättre att longera henne hon var mycket lugnare och koncentrerade sig bättre till och med lilla underläppen hängde på slutet och då är hon verkligen avslapnad! sen hem gjorde middag som vart skitäcklig! Så det slutade med en findus låda hehe!
Sen kollade vi på filmen "the guru" aså den är bara för skön! Älskar indisk musik man blir så otroligt glad när man hör sån musik + att dom dansar så sjukt roligt! Ah i love it.

Vet ni vad jag ska göra imorn jag ska till systemet hehe käns konstigt men det ska jag ! Sen ska jag försöka åka till krusenberg med nyckeln till sadelkammaren uch det känns pinsamt flytta därifrån i början på november och har fortfarande inte lämmnat tillbaks nyckeln aja ska försöka få det gjort också!
Sen blir det väl stallet också som vanligt!

Föresten färgde ögonbrynen nyss också vart jätte bra sen senare i vår ska jag unna mig en tandblekning !
Vem vill inte ha ett vitt och snyggt leende till sommarn!


Nej sova kanske Hörs imorn nattinatti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback