today

Så idag kom jag upp kl 10 litet steg mot en normalare dygnsrytm iaf! Camilla var här igår det var trevligt vi låg hela natten och pratade en masssa , kul tycker jag.
Som sagt kom upp kl 10 imorse sminkade muig och så drack en Smoothie godaste hittils igen ;)

Smoothie:

Äpple
Hallon
mjölk

Enkel men extremt god.


Så nu ska vi snart hämta mamma så ska vi dra till stallet och rida , det var så länge sen jag red så jag ville att vi skulle vara 2 idag en som håller i hästen sen en som ger mig ett litet stöd när jag hoppar upp. Ska bli roligt var ett tag sen nu!


Sen ikväll ska jag försöka hitta på något smarrigt men enkelt recept, skriver ut det sen kanske.


Ha en bra dag, så hörs vi! Bye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback