vadårå men hallå?

Gud vad jag hatar detta har kommit in i en jätte jobbig dygnsrytm , går liksom och lägger mig kl 4 och går upp 2 sånt är skit störigt.
Kl är liksom 3 och man har inte gjort ett piss en .
Måste skärpa mig.

Men jag måste iaf sätta ut en annons på bukefalos om en medryttare till Cocky medans jag åker till hedemora !

Om någon vet någon duktig stalltjej så säg till.

Sen måste jag städa ser ut som en soptip här hemma + att jag måste handla det är tomt i kylskåpet som vanligt.

Sen kommer camilla också.

Så får det bli stallet ikväll.


Cockt har blivit jätteduktig nu står hon helt lös i stallgången både när hon är själv inne och när hennes polare är inne.
Hon är duktig hon min söta donna.
Det blir till att longera idag med , sen imrn ska jag upp i sadeln och rida.

Träning då det får bli ikväll med världens underbaraste Mamma.

Nej nu ska jag kolla runt lite sen göra någon nytta!


Hörs Sen Bye!




Cocky Diana- American quarter horse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback