yuyuyu

Jag vet inte vad ja ska skriva , jag har bara lust att be alla dra åt helvete!
idag är verkligen en skitdag, jag har sovit hela dagen typ för att slippa se verkligheten. ibland orkar man bara inte ibland vill man bara lägga ner livet helt och hållet! och så känner jag nu .
Tänk att bara trycka på pause och spola tillbaks tiden och göra vissa saker ogjorda då skulle inte min dag blivit såhär idag. Jag HATAR att vara beroende av nån annan JAG HATAR DET SÅ JÄVLA MYCKET för det förstör mitt liv så jävla jävla mycket! fyfan vad jag hatar allt allt allt!!!
Jävla kuk värld säger jag bara jag orkar inte leva mer jag orkar inte.
Jsg tänker tillbaks på mitt liv man tittar på ett foto och tänker där viste jag inte att om ett år så är livet förstört!
Alla mäniskor är så jävla klena klagar över allt åh min pojkvän gör dert å det man bara och?? åh jag har ett sår på bewnet nu kommer jag få ett ärr man ba ochhh?`??? jag har ärr på hela kroppen........Aså jag blir så otroligt förbanad ni har inte vart med om nåt! inte ett jävla piss inte ett jävla piss!!!! Fatta det era jävla idioter!!


Kommentarer
Postat av: Christian :D

Jag är ingen idiot :)

Men det finns en poäng i det du säger.

Ett bra exempel kan ju vara dom som skär sig i armarna och "försöker" ta livet av sig, fast dom i själva verket vill ha uppmärksamhet.

Medans människor ligger på sjukhuset och deras enda önskning är att få överleva...

(A) Vet inte om det där var så "poetiskt" skriver :)

Men i alla fall.. :)

2009-01-25 @ 11:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback