jah och nu då?

Jo tänka sig jag har kommit på fötter igen eller vad man säger efter 2 dagars bad i tårar typ så mår jag helt okej ska träffa min kurator imorn ska bli skönt att träffa henne tycker om att prata med henne. Men jag har fått lite andra kontakter som jag ska ta itur med den 17 augusti ska jag ringa en psykiatrisk läkare eller vad det heter så ska vi ta tag i mina problem. Men får se om jag kan väna så länge mina panikatacker blir bara värre men jag försöker jobba med det .
Jag har pratat med en människa som mått så dåligt så att den enda utvägen man ser är döden som jag också känt och hon säger att hon ttort jag lider av Post Traumatisk Stress man kan få det några år efter ett trauma.. Så vi får se hur det går.

Ska försökas uppdatera varje dag och skriva exakt hur jag känner vet inte hur det kommer gå men ska försöka .


Hejdå!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Trist att det var så dålig standard på tävlingen! Men det är en tävling i augusti på Strömsholm, då kanske det är fler där! Jag funderar på att åka dit med Smokey, och iallafall visa han i halter. Eller om Conny får visa han:-) Du kan väl också vara med och tävla i pleasure!! Du kan gå in på www.sqha.com och www.srha.nu, där finns alla tävlingar och proppar!

Ja, vi måste verkligen ses snart! Jag ska till Östersund på tisdag och blir borta till söndag, men efter det kan vi väl ses?

Kram

2009-07-27 @ 00:24:26
URL: http://sandris.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback