måndag.

Jag mår bra idag en så länge , det kan vända så fort jag kan må bra sen helt plötsligt så faller allt och jag bara gråter.
Just nu känns det som att inget kommer någonsin bli bättre ,men inom mig så vet jag att det är klart det blir bättre men sen hur lång tid det tar det kan man aldrig veta men jag kämpar varenda eviga dag är en kamp för mig. Jag måste lära mig att tro på mig själv och iprincip skita i vad andra tycker. Jag måate erkänna för mig själv att du är lika mycket värd Alice. Men det öär svårt. jag måste se det positiva istället för det negativa , det jag kan göra och inte det jag inte kan göra.men det är som sagt svårt jag måsate bygga upp ett självförtroende som idag ligger på 10 och jag ska till 100 men jag kommer klara det för jag är bra jag är stark jag kan klara det!


Ta hand om varandra!






Kommentarer
Postat av: P

Många styrkekramar till dig! Det här kan du! <3

2009-07-29 @ 11:14:51
Postat av: linaa

vad fin bild på dig och björne!!

mvh

2009-08-09 @ 12:21:06
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback