jaha

Här sitter jag har mensvärk som aldrig går över och bara för att jag har så extremt tråkigt som vanligt har jag råsminkat mig  typ i brist på annat att göra!
jag orkar inte göra mat det är så jävla tråkigt , man kanske ska svälta ihjäl och dö, nej det skulle ju inte gå för mat är gott om någon annan lagar den till mig , men det gör ju ingen så då anske man kan svälta ihjäl ja va vet jag , .
Jag tycker ine om att finnas fast jag skulle heller inte gilla att inte finnas , fast just nu kan jag känna att inget är värt att leva för .

Undra hur mitt liv ade sett ut om jag var NORMAL , jag hade nog haft ett jobb en fast tjänst tror jag, kanske hade flyttat hemifrån fast bara till något litet typ hyr ett rum nåpgonstans, jag hade nog haft en Häst en hopphäst, och för 2 och ett halft år sedan van jag ponny Sm i hoppning på Moritz och kom 2:a i ponnyhoppningen i globen. Ovch nu satsar jag på dom höga höjderna med min nya Häst och moritz har flyttat , jag hade nog haft en kille. Jag var lycklig , en mycket framgånsrik ryttare i hoppning , men nu utöver mitt vanliga jobb så tränar jag små tjejer i hoppning för att en dag nå ditt jag vart! Ja jag hade helt enkelt var extremt lycklig och haft ett bra liv!


Förlåt för mina deppiga inlägg hela tiden , men jag vill inte vara med längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback