nej nu jävlar!

Så känns det nu iaf ! Nu ska jag skärpa mig! ska börja skriva ordentligt igen!
Men iblan orkar man bara inte !

Okej det är sommar det är skönt,  men det är för varmt jag svettas ihjäl!
Men faktiskt hellre det en 15 minus så man knappt kan vara ute!

Jaja hoppas alla hade en bra midsommar det hade jag iaf!=)
Och idag har jag inte gjort mycket alls bara svettatsa nej då men lite gjortr har man fått idag iaf jag gick upp tidigt kl 11.00 , ja för mig är det faktiskt jag brukar annars sova till 13.00-14.00 men va fan ska man annars göra nmär man är arbetslös erller vad man nu är ..jaja sova är skönt!
Imorn så vet jag inte vad som händere , men på torsdag ska jag ut och åka båt och sova över det ni typ första gången på 5 år hehe!

Hehe aja tack för mig!


Jsg gjorde midsommar mat köttbullar med chrizo korv , bara 150 st ;) de ni!



Klart och extremt gott!




En blöt kobbe =)








Stallpojkar!






Världens sötaste!




Nej nu måste jag gå, Björne sitter och gör ifrån sig en massa konstiga ljud, det är nämligen väldigt många snygga brudar där ute han är sugen på nu och kobben förstår som vanligt ingenting!
Kommer bilder på midsommar outfiten ,och håret som min privata hår stylist gjort det ni!

herrå!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att du ska skriva oftare! Jag läser alltid din blogg och vill se mer! :) Fina köttbullar! har du en personlig stylist, det var inte illa :) KRAAAM

2009-06-23 @ 23:06:34
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mmm vad smaskigt med köttbullar, kanske kommer över nu ;) är på hugget!



Du väntar på det "heliga" sammtalet antar jag ;) Men snart förhoppningsvis ringer jag och säger "nu äre dags!" Jag älskar dig min kära! Pusss/ Lisa

2009-06-24 @ 00:38:04
URL: http://lisaalkell.blogg.se/
Postat av: camilla

mhm! dom där köttbullarna var inte att leka med ;) <3

2009-06-24 @ 11:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback