tjuhuu!

Det är varmt varm varmt fortfarande! jsg har tagit fram min dunderfläkt så man kan sova om nätterna!
Idag har väl inte hänt så mycket jag var ute på sjön imorse sov väl inte så jätte bra inatt så är väldigt trött nu sdka sova snart för imorn blir det sjön igen!
Och igår när mamma dukade fram all mat så går hon och provsmakar allt och varje gång hopn smakat på något säger hon Picanté och jag frågar men vad betyder det, och självklar svarar hon jag vet inte och asgarvar! hmm jaja hon är sån!



Nej sängen kanske godnatt!




Grattis till Camilla & johan som firar 2 år idag!
love you!

Kommentarer
Postat av: camilla

tack min bästis! love you !! <3

2009-06-27 @ 11:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback