18 mars.....

Idag är det 18 mars alla är som vanligt allt rullar på i folks lyckliga tillvaro, medans denna dagen för mig är den värsta i mitt liv någonsin, det var idag för 3 år sedan mitt liv tog en helt ny vändning jag hatar denna dag allt känns så
 konstigt idag man tänker och fundrar medans tårarna rinner ner för kinderna varför jag ? alla har det så jävla lätt och bra men ingen jävel verkar uppskata det och det gör mig så otroligt förbanad....ta vara på livet för en dag finns du kanske inte mer....för 3 års sen ungefär vid 06.00 på morgonen tog jag mina sista steg på denna jord tänk på det nästa gång ni klagar på något...






 


Kommentarer
Postat av: louise

<3

2009-03-18 @ 19:55:32
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: P - En som bryr sig

du klarar av denna dag! Förstår att det inte är lätt men, Idag är du starkare än någonsin och det ska du ha massor med credd för! :)



You can make it! tusen kramar till dig, speciellt idag

2009-03-18 @ 20:48:49
Postat av: camilla

du ger aldrig upp, och det gör dig ännu mer unik bästis. Tack för att du är så stark som du är. alla skulle vilja ha samma styrka och envishet som du, men det är nog omöjligt att komma upp till din nivå. du är bäst. i love you.. alltid alice & pillis

2009-03-18 @ 22:01:25
Postat av: Madde

Tänker på dig idag!



Kramar, Madde

2009-03-18 @ 22:36:15
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara
Postat av: Sara

Hej Alice! Du har så rätt i att vi borde uppskatta vår tillvaro mycket mer, det gäller även dig, du ska också uppskatta dina vänner,familj och mycket mer som du faktiskt har. Tänk vad du har hunnit på dessa 3 år! Du har startat ett helt nytt liv! Lärt dig massa saker på nytt! Som Camilla skriver, många skulle vilja ha din envishet och styrka! Du ger så mycket inspiration! Fortsätt vara den du är och ge aldrig upp! Jag förstår att denna dag är hemsk men se frammåt Alice! Saknar dig och tänker på dig! Kram Sara

2009-03-19 @ 17:40:46
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback