onsdag.

Ja hej godmorgon. morgonen har väl inte vart så jätte bra bara en massa illamående fast vart lite bättre efter frukost.
Sen är det strul med mina struliga assistenter och, sen så var det bara suck uck suck åhh åhh från vissa människor.
jag blir så otoligt ledsen för så små saker kunde knappt hålla tårarna tillbaks jätte jobbigt.
E jag jobbig? eller va fan äre frågan om?
åh orkar inte.

Aja idag har jag en massa lektioner typ 5 st så kan ag åka hem imorn istället för jag tar fredagspassen idag istället super skönt.
kan man vara hemma 3 dagar så skön.

Idag kommer en från anpassarna hit vi ska bestämma alla anpassning till bilen sen ska han skicka en ofert till försäkringskassan.så får v se vad som händer.


Nej nu ska jag ha teori.

Ha en trevlig dag !


Kommentarer
Postat av: P- En som bryr sig

Lycka till med teorin! :)

2009-03-25 @ 12:17:15
Postat av: Alice.

Tack tack!

2009-03-25 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback