hejho.

Jaha sovmorgon ? ja lite kanske fast vart endå väkt av att telefonen ringde åh!
Nu har jag äti frukost eller för ca 1 timme sedan , Sen har jag ringt till xtravaganza och beställt tid för ett informations möte, ska bli skitspännande och jag känner äntlign äntligen kanske jag hittat lösningen!
Jaha idag ska jag till Stallet får se om jag rider känneer mig lite illamående just nu..uch.
Ikväll tänkt jag göra köttfärsås och lyxa till det lite med Cream fraich i och lite chamnpinjoner  i kanske=)

Ja nej måste ng lägga mig och vila..




Make up time , och självklar den snygga mascara minen som vi Alla tjejer använder.;)
+ att det ser ut som jag har påssjukan på bilden hehe.





Kommentarer
Postat av: P

haha det har ju rätt i , ingen människa är snygg när hon målar mascara :p Du= Jättesöt som vanligt!!

2009-05-08 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback