hejhoe.

Jaha då var det fredagkväll jag sitter framför datan och glor ska väl sova snart , imorn är det Eurovision final jag ska fixa till mig rejält imorn ska bli kul ska lägga någon snygg make up. Ska bli superkul .
Sen imorn blir det grillat jag ska fixa 2 såser det är mitt uppdrag men vad ska jag göra något tips kanske ?
Vill göra något specielt. något lite anorlunda =)
 Det är skönt med helg för då får man lov att slippa kämpa mot alla myndigheter, men sen är det måndag igen då börjar paperskriget igen , åh jag blir så trött att man ska behöva kämpa kämpa dagarna långa bara för att kunna överleva.

Jaja njuter av lugnet för tillfälet godnatt!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ikväll blir det grillning och Eurovision hos oss också, heja Sverige!! :-)

Gud vad fin den där bilden på dig och Björne är!

Kram Sandra

2009-05-16 @ 11:30:07
URL: http://sandris.webblogg.se/
Postat av: Madde

Hej gumman!



Jag kan inte annat än att hålla med dig angående detta papperskrig gentemot myndigheter. Själv krigar jag mot Försäkringskassan just nu.. Och det är som du säger.. man har jämt sjå att överleva dagarna ibland.. och de tvingar en att lägga all energi på onödigt papperskrig mot dem.. Nåväl.. jag hoppas att allt löser sig för dig!

Hör av dig om du har några funderingar so kanske Anna och jag kan hjälpa dig med!

2009-05-16 @ 16:39:01
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback