ouah.

Denna dag har varit dryg, känt mig sjuk hela dan typ uch jobbigt..Men har bakat värsta coklad kakan som jag var tvungen att smaka på den var super god!
Idag gick det mesta åt skogen vart av med 2 ersättningar så framöver har jag ca 1800 i månaden att leva på och sen har man liksom en hyra på 4300 hmm hur ska detta gåja I DON'T KNOW,  men har sökt 3 jobb nu iaf så får vi se skulle typ behöva jobba heltid för att få mitt liv att gå runt!

Åhh allt är en enda jävla röra för tillfället inget funkar! blir så less...



 



Kommentarer
Postat av: läsare

fin bild! fyller du i dina ögonbryn? och isåfall med pensel eller med penna? jag skulle oxå vilja få till det sådär :D

2009-05-06 @ 22:22:34
Postat av: Alice.

Ja tack så mycket! Jag har bara en vanlig mellan brun penna från maybelin.=) men jag önskar jag hade mörka och täta så man slapp!=)

2009-05-06 @ 23:03:22
Postat av: Madde

Hej tjejen!

Vad tråkigt att höra detta med ersättningarna. Usch vad det inte är roligt med en ekonomi som strular! Uscha uscha uscha.. Hoppas att det löser sig!

Du.. när ska du till OT igen? Jag ska dit på onsdag halv ett.. hoppas vi ses! :-)

Kramilikram!

2009-05-07 @ 12:40:21
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara
Postat av: Madde

Hej tjejen!

Vad tråkigt att höra detta med ersättningarna. Usch vad det inte är roligt med en ekonomi som strular! Uscha uscha uscha.. Hoppas att det löser sig!

Du.. när ska du till OT igen? Jag ska dit på onsdag halv ett.. hoppas vi ses! :-)

Kramilikram!

2009-05-07 @ 12:40:31
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara
Postat av: P

jättefin bild verkligen! :) ditt smink är jättefint, planerar du att bli makeup artist? Har läst lite om din makeup hörna, jag vill också ha en sån, ska nog gå en makeup utbildning :)!



Du ser så glad ut, det värmer verkligen! Tusen kramar/ en trogen läsare "p"

2009-05-07 @ 13:13:22
Postat av: Sara

Hej Alice! Fina kommentarer du får :) Precis den bilden jag menade! Jättefin! Kanske kolla vidare på make up utbildning? Du pratade ju om det för länge sen :) Hoppas du mår bra!! Kramkram Sara

2009-05-07 @ 15:21:23
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: johanna

kommer koftan från vero moda? skitsnygg!

2009-05-07 @ 21:22:15
Postat av: emma mörk

super fin bild :D och ja måste bara säga att jag älskar din blogg :) kram kram

2009-05-09 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback