skönt.

Har precis duschat så skönt mitt hår är en enda tova just nu det hänger typ i hela ögonen så jag ser knappt vad jag skriver hehe men det ska snart fönas kommer ha typ afro imorn annars!

Åhh jag saknar Darek han är den roligaste och skönaste människa jag träffat det var det bästa med hela Hedemora vistelsen vi hade så sjukt kul specielt i Borlänge på kupolen hehe ja det är ett minne jag kommer spara i hjärtat.
Ska nog skriva ett sms och fråga hur han mår =) så nu har jag gjort det!

Jaha Det vart en jätte trevlig dag med Louise idag vi pratade om allt möjligt fikade hade det mysigt!
Måste bli snart igen!=)

Jaha imorn ska jag ta sovmorgon  , sen ska jag åka till stallet och rida =) Funderar på att köpa en dressyr sadel till cocky och börja träna mer dressyr det borde väl gå bra hon är ju så duktig på att gå fint i form och som jag brukar säga till Susanne bara det är något som fungerar för mig och är bra för hästen då är det ju bara att köra på , bara för att hon ä en quarter behöver man ju inte rida western =)

Ja det är det jag har planerat sen får vi se!

Nej fixa håret sen sova !

Godnatt.


Ps. Tack för alla rolga komentarer , det gör mig glad!=)





Kommentarer
Postat av: P

Åh så kul att se bilder på dig, blir glad! Du är supersöt!! :)

2009-05-08 @ 10:56:33
Postat av: Linnea

Åter igen, fan vad du är häftig! Vilken förebild :)

2009-05-10 @ 01:56:59
URL: http://maaagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback