värsta schlagern.

Shit jag har blivit värsta schlagernörden men jag diggar det jag älskar musik!
Jag tycker att spaniens bidrag var helt okej , eller jag tycker detvar bra fast man måste ha bra ljud. Dom sdom skrivit låten det var dom som skrev det svenska bidraget allah med- Sofiah eller hur det stavas . Det är lite roligt för då är både Aserbaijans och Spaniens bidrag lite halv svenska .
Och imorn måste vi heja på Marlena så hon går vidare hon måste göra det kl 20.00 börjar ern liten story om henne sen själva tävlingen kl 21.00 Kom igen nu för fan SVERIGE!






Jaja imorn blir det nya äventyr , Ska träffa min viktcoach kl 14.00 imorn för ett informationsmöte shit jag är verkligen taggad fördet här!
Sen blir det stallet som vanligt!
Och sen får vi se vad som händer.!!


Men det här är ändå min favorit tills på lördag , denna ska jag rösta på!
GO AZERBAiJAN!







Det här är så grymt !

KÄRLEK






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback