kväller.

Hej!

Då var det kväller och jag mår bra igen vart extremt deppig efter mötet vissa människor kan verkligen förstöra ens dag på bara några minuter genom att öppna munnenoch säga något olämpligt. Jag påverkas extremt mycket av min omgivning det är lite jobbigt ibland grejen är den att jag måste stå på mig inte ta någon skit .
Ja livet är komplicerat ibland.
Men men imorgon blir det att åka till Sthlm igen ska till OT-Center i Danderyd och fixa nya legs mina som jag har nu har jag växt ur så nu blir det till att göra ny avgjutning och få ett par nya bra mer passande proteser.
Det äör väl det jag ska göra , sen blir det stallet det är väl typ det jag vet . Eller jo Min Darling kommer ju till mig imorn det ska bli mysigt=)

Nej duschen nästa Chaarråå!








GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback