onsdag.

Jaha då var denna dag avklarad, det har varit kul jag mår så bra när jag får berätta om min resa då känner jag mig stor , stark och jävligt bra . Dom vart jätte tagna av min berättelsen fick till och med journalisten att börja gråta för han vart så rörd så ja det gick nog ganska bra. nu får vi se vad som händer härnäst artikeln kommer antingen torsdag, fredag, lördasg eller söndag så håll utkik. Sen så ska juryn titta på mitt lilla tv inslag och läsa min artikel så får vi se om man blir en hjälte den 14 december , jag sa till mamma shit tänk om jag "vinner" då måste jag typ ta lugnande annars kommer jag svimma jaja men det äör många nominerade så chsansen är väl inte så stor. nmen åh vad det här är kul nu mår jag bra . Och som journalisten sa du är något stort Alexandra.
Så nu tänker jag säga det FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!

Föresten nu är året runt ute i butiken tror jag fick iaf hem tidningen igår så köp den om du vill läsa om min resa, framtidsplaner och tankar.



Foto: Ester Sorri.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, du är någonting stort, du skulle inte behöva tvivla på det! Då ska jag kolla efter året runt idag :) Massa kramar Sara

2009-10-15 @ 09:12:43
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej tjejen!

Vad roligt att det gick bra igår!! :-) Det ska bli spännande att se hur det går. Men oavsett om du inte vinner så är du ändå en hjälte!

Jag ska kolla Året Runt redan idag :-) Kramar!

2009-10-15 @ 11:52:56
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara
Postat av: hemlig läsare

Du är så jävla stark och duktig Alice!

Tveka aldrig en sekund på det.

Du har något speciellt, det där lilla extra.

Jag lovar :)

2009-10-22 @ 14:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback