inget.

Finns inte så mycket att säga för tillfället känns lite som tiden står stilla och att denna hemska känsla man har i kroppen aldrig kommer försvinna, men det gör den med tiden .
Kan fortfarande inte förstå och alla ställer sig ju såklart den stora frågan VARFÖR?
Den lär vi aldrig få svar på, begravningen är väl om någon vecka uch hemskt men ändå blir det som ett litet avslut...

Jaja har vart uppe tidigt idag släppt ut hästarna och snart kommer elektrikern och fixar det sista i mitt "sminkrum" lägger upp en bild sen. Sen ska jag sova några timmar ska nämligen vara uppe hela natten för kl 02.00 inatt sänds Mtv music awards live från New York kan man ju inte missa =)
Någon mer som ska kolla?

Ja nej detta får det bli , och alla fina människor där ute ta hand om era nära och kära!

Puss & Kram





Min fina tjej , som eventuelt är till salu i vår om någon är intresserad?



Det finns inget sötare en denna lilla varelse I love you.




Du och jag föralltid.



Världens finaste lilla båtpåojke.=) love you.




älskade sommar.




Junis "Välkomst tårta"=)

Jag och björne.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!Ska du sälja lilla Cocky nu? Ska du köpa ny, eller ska du vara hästlös?

Verkligen tråkigt med din mammas vän, vad var det som hände egentligen? Tänker på er, och hoppas ni mår bra, trots det som hänt.. Hälsa mamsen. Kram Sandra

2009-09-13 @ 16:05:38
URL: http://sandris.webblogg.se/
Postat av: camilla

Föralltid1 BÄSTIS, som du vet så finns jag är dygnet runt. kan inte heller förstå det som hänt, jag tänker på er allihopa älskling. hälsa helena, jag ringer dig ikväll. KÄRLEK

2009-09-13 @ 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback