today is the day.

Jaha min dag förstördes som vanligt jag som gjort mig så fin hade mitt nya diadem sminkat mig lite anorlunda och tyckte själv faktiskt att jag såg bra ut.
Kom till stället var där ca 45 min sen slutar det med att jag "springer" där ifrån och tårarna bara sprutar hela sminket förstördesja jag kommer knappt ihåg något för jag var så arg och ledsen, ska det behöva vara såhär.
Nej jag kände såhär just i situationen nu åker jag hem säljer hästen och säger upp alla mina assistenter. jag grät och grät å grät ja fyfan hur livet är.
Jag blir så jävla förbanad på vissa människor på den här jävla *** världen.
Men men har lugnat ner mig nu , ska baka en morotskaka och göra ordentlig middag .
Sen får vi se vad som händer...



 

Ta mig tillbaks jag vill inte leva detta liv.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback