hejlo.

Hejsan svejsan det var ett tag sedan. Jag har vänt på dygnet för att jag vart ledig går och lägger mig 4:a går upp kl 3 inte bra.
Men får vbäl försöka komm tillbaks i vanlig dygnsrytm snart för på torsdag börjar jag "jobba" igen det känns både bra och inte bra ..Suck när ska man va nöjd orka stå på sig att jag e ja!
Helgen har varit ganska deppig med många tårar. Men efter regn kommer solsken eller?
Morgondagen måste försöka startas tidigare = jag får inte sova längre enb till 10 måste åka till stallet och fixa fölr sen på kvällen blir det hem till Mormor och äta lite middag ska bli gott!
Skulle vilja försöka komma iväg på onsdag och shoppa lite + använda mitt presentkort på Friis&Company ska köpa en sjukt snygg väska där, älskar verkligen deras väskor!
Sen på måndag fyller jag 21 år shit vad tiden går!
Någon som har tips på goda tårtor=)?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback