hej och håå.

Hej!

Nu är vi herlt slut har suttit på fgöreläsning hela dagen , jätte intressant och vissa saker inte. Vi fick se massa filmer och man blir riktigt imponerad. Sen åt vi middag det var jätte trevligt sedan hammnade vi i baren och det vart några drinkar=) Skittrevligt så skönt man kan verkligen slappna av med dessa människor man behöver inte känna sig anorlunda , för alla har olika problem vissa äter med fötterna, vissa har hylsor som jag vissa äter med sina myoproteser, vissa med sina hokar. ja detta var en väldigt nyttig dag för mig och jag har skaffat mig många nya trevliga bekantskaper=)

Imorn blir det upp tidigt frukost vid 8 sen börjar det igen vid 9 håller på till 12 då avslutar vi med en lunch sen bär det av hemmåt och ha Tacokväll med Malin =)

Vi hörs alla fina människor!!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Läste precis om dig på aftonbladets hemsida! Jättebra artikel, och jättebra bild!!

Kramar

2009-10-18 @ 10:54:36
URL: http://sandris.webblogg.se/
Postat av: Sara

Heej! Jag läste också precis på aftonbladet! Jättesnygg är du och som vanligt inspirerande! Tack för att såna som du finns! :) kram/Sara

2009-10-18 @ 12:22:11
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: mammaK

Du kommer alltid att vara min största hjälte! PUSSÅKRAM

2009-10-18 @ 18:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback