Kärlek.

Första kyssen, första ciggen, första fyllan , första kärleken, ja med er har jag delat mycket och jag saknar er varje dag i mitt hjärta finns alla underbara minnen som inget kan slå , jag sitter och skrattar för mig själv och tänker på alla galenskaper vi hittat på under åren som gått , och jag vet att ibland sitter ni också och tänker på det. Varför säger man föralltid när det inte blir så? Jag har förlorat 2 av mina absolut bästa vänner det gör ont att tänka den tanken men samtidigt får man se tillbaks på dom fina minnena man har tillsammans .
Ta inte folk förgivet att dom alltid finns där för en dag gör dom inte det .

Jag kommer alltid älska er! i mitt hjärta står era namn inristade för evigt. för ni båda har satt djupa spår  <3


















Kommentarer
Postat av: P

Vad fint skrivet! Jag känner igen mig, jag har en vän, eller hade....som jag var så tight med. Vi bodde på samma gård och hon nästan bodde hos mig ibland. Vi umgicks varje dag och var som syskon. Helt plötsligt slutade det där. Har försökt ta upp kontakten igen men hon vägrar. Det känns. Det är svårt att släppa.



Det är bara att ta vara på minnena, precis som vi gör. Hålla hårt i dom, Minnen är guld! =)

2009-10-25 @ 02:28:55
Postat av: lisa

Ja det var ju verkligen ni.. Jag trodde aldrig att ni skulle "glida" bort ifrån varandra! <3 :'(

2009-10-25 @ 09:21:39
URL: http://lisaalkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback