onsdag.

Hej !

Idag har varitv en trevlig dag inte hänt så mycket egentligen jag har tränat och känt mig allmänt duktig faktiskt. Var själv hela morgonen fram tills 1 typ går hur bra som helst =) behöver jag mina assistenter egentligen ? hmm .
Jo men det kan vara bra ibland allt blir ju liksom lite krångligare när man är tjej vi har ju lite trixigare grejer för oss en ni killar om man säger så=)
Men det går bra jag är duktig faktiskt blir riktigt imponerad av mig själv ibland faktiskt.
Lärde mig lite nys knep senast igår faktiskt.=)
Jag tror jag gillar ordet faktiskt ;)
Morgondagen blir också ganska lugn.
Men sen på fredag blir det träning och sen ska jag till en hjälpmedels butik i sthlm för att köpa lite småsaker jag behöver här hemma så det blir najs.
Vill vara mer självständig.

Nej nu ska jag sova.

Natti.



Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej :)

vill du ha ny bloggdesign?

kolla in min blogg för mer info :)

hör av dej oavsett vad :)

kram

2009-10-22 @ 00:02:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag ville bara säga att jag beundrar dig! Jag läste om dig i Aftonbladet. Önskar dig all lycka! (Och det var en väldigt fin bild i inlägget med!)

2009-10-22 @ 00:45:10
URL: http://frengers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback