what a day?

Hej!

Nu ska jag snart gå och sova ska upp tidigt dra till Sthlm och träna ska bli skönt nu ska jag fan i mig komma igång.
Jag fick jobberbjudande idag pga artikeln i aftonbladet kulkul. berättar mer om det blir av =)

Tack för alla fina sms idag.

Jag har så mycket fina människor runt omkring mig och ni är så värdefulla all kärlek till alla underbara människor som gör min tillvaro lite bättre!

Nej nu ska jag sova
vi hörs alla fina.
puss från världens bästa Alice.



älsklings björni.


Kommentarer
Postat av: E.Mörk

Vilken bra artikel i aftonbladet!!!! =) du är en förebild för alla.. för mig med :)

stor KRAM

2009-10-19 @ 14:06:14
Postat av: Anonym

I LOVE YOU!

2009-10-19 @ 22:22:15
Postat av: Tess

Tack så mycket för de fina kommentarerna, det värmer jättemycket! Tyvärr har jag missat artikeln i aftonbladet, men du är en inspirationskälla för mig och många andra, det vet du! Kramar

2009-10-21 @ 19:21:46
URL: http://www.mittlivsomtess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback